Monday, September 15, 2014

Liebster Award : Tagged By NOR NAZLIANA

As Salam

Layankan ajo..kiki

Udah 2 kali ke tag..Hoho..
Terima kasih sebab sudi ajak aku join pening kepala korang menjawab soklan2 yg diberikan..haha
Thank you to blogger  : NOR NAZLIANA  sebab sudi ajak aku jwb soklan yg disediakan..hoho

Ok..ini jawapan aku..harap2 xde la yg muntah hijau membacanya ye..haha


1.Sila Tulis nama timbangan n nama manja anda ya..
2.Dari manakah asal usul anda?

3.Siapakah yang paling anda sayangi? 

4.Adakah anda bertudung? 

5.Adakah anda suka bermakeup?

6.Di manakah tempat idaman anda untuk ber honeymoon?


7.Nyatakan ciri-ciri lelaki idaman anda?

8.Nyatakan sifat peribadi anda?
**Berjuntai ye...Typo le pulok..haha

9. Apakah binatang yang anda rasa jijik untuk di lihat?
 --> Binatang yg HARAM mmg kalo boleh aku xmo jumpa. Anjing tu mmg dh nmpk selalu tapi sebolehnya aku cuba elak.
--> Aku x suka tengok LIPAS..Aku geli..Bile tengok tu , Imaginasi aku udah smp ke tahap LIPAS tu terbang merayap2 ke badan aku..Geli hoi!!!!..Jijik sekali...kahkahkah
--> Sebab tu jawapan utk soklan ini xde gambo..hahaha

10.Apakah binatang yang anda suka ?


11.Sekiranya di beri 1k apa yang anda akan buat?




Ok..
Sekian jawapan saya yg rase2 mcm TER-OVER excited menjawab..haha



Sesapa yg FREE boleh la layan soklan2 ni ye..kiki




End

4 comments:

Unknown said...

Siap edit gambar.memang ken edit ke kalau nk jawab soalan?

thisni3za said...

Hoho...Saje je melayan..Terlebih rajin mengedit..kiki

NAZLIANA SI CUTE said...

hahhah so cute..tq ya layan libster dari ana...lipas ek takut mcm anak bujang ana ja..hokkhokk

afifah said...

seronok la buat mcm ni..akk taw..sya teliti post akk kot2 mmg kena letak gambar..rajin betul akk ni..

eh..org perak