Thursday, October 30, 2014

Mode : Barang Cute

As Salam

Semalam gigih aku cuba menyiapkan 40 goodies bag utk bday celebration che mek esok.. Sampai berperang jgk la sekejab dgn si che mek..haha

Mane la aku x berperang???... Aku mintak tolong Hata tampalkan sticker pd brang yg aku nk bg.. Tapi bile che mek ni koyak..Dengan sticker2 tu skali koyak.. Mau tak hangin??? Lepas tu Hata bwk che mek masuk bilik tenangkn keadaan kejab (macamkan teruk bebeno berperang..kahkahkah).. X sampai pun 1/2 jam.. Aku nampak Hata keluar then che mek pun keluar dgn HANYA BER-PAMPERS & BAJU dah sampai dekat kepala.. Keluar bilik siap sengih2 bagai...kiki

Terus Hata siap2kn che mek.. Alhamdulillah lepas tu che mek dah cool down dah.. Dah x berebut dah nak buat segala bagai dengan aku...haha

So smlm mase lunch hour, aku g DAISO Avenue K plan nk mncari mende lain..Tapi jumpe mende lain..Boleh??haha

Tetibe datang mood nak mncari barang yg cute2 gitu... Makanya.. Sangkut lah mende nih...
PURPLE FORK,
PURPLE SPOON
PURPLE CHOP STICK

Ape angin ntah ler..haha

Set ini aku tgglkn dkt opis sajok...
Jadi la..buat penyeri mug tiap kali minum..haha





End

2 comments:

Sweet red cherry said...

cantik..kaler pun sweet.. :)

Asha Lya said...

Hhaha memg comel sgt