Tuesday, November 04, 2014

Keyword....

As salam

Terkojut den bile tgk keyword utk today..

Desperate bebeno si keyword searcher nih...haha

Lepas ni mmg kena guna ayat2 yg sopan sikit la..Kalo tidak mcm2 makna org boleh tafsirkan.. betul ke idak?
KISAH AKSI TERLARANG???

Aku rase aku hanya sebut ayat tu time cite ttg che mek sajo!!!..
X dok la pulok sebut / cerita tentang perkara dalam selimut.. Ape kes la dieorg nih..
Ade lg 1 keyword tu... Ape kes la boleh keluar gambo x senonoh bile die search image dgn gunakan keyword itu??? Maksud aku lain...Tapi yang keluar gamba & maksud lain...Aihhhh..

Jenuh aku memikirkannya...
Udah mcm blog 18SX pulak rasanya blog aku nih...Haihhhh..

Lepas ni mmg kena berhati2 la dalam menaip sesuatu ayat / perkataan.. Nnt x pasal2 jadi double meaning plk..





End

2 comments:

Cik nadya said...

hahahaha.. keyword ni memang melampau2.. mcm2 ado.. hoho sabar jela kak ;)

Ainim Rashihah said...

kadang mcm awak ckp, tulis biasa pun orang tafsir berbeza...keywords saya pun kadang pelik