Monday, January 12, 2015

Cerita Exchange Gift...

As Salam

Udah masuk tahun 2015, baru la aku ber-mood nak cite ttg exchange gift last year..haha

Ok..Cite byk x payah..Layan gambo aje ye...kiki

A day before or 2days before, group kami dah buat 1 exchange gift.. Saje je suka2..Sambil2 tu celebrate bday 1 of my opismate jgk..

Acara berlangsung di satay pulau depan menara celcom Jalan semarak...
Bday Gurl...

Dekat sane, kami just makan SATAY semata2..xde la yg order nasi ke...mee ker...Just satay only..huhu
Lepas sesi makan & kemaskan sikit meja utk bg ruang pd gift2 yg bakal di exchange..huhu
Lambakan exchange gift dari 8 org.. 
Aku dapat 3 barang dr exchange gift..
(Rujuk pada wrapping yg sama)
Then ade plk yg bermurah hati nak buat LUCKY DRAW..
So, wrapping kaler biru adelah hasil dari lucky draw tersebut...kiki
Si TEMBAM dengan hadiah2nya..haha
1 of gift yg aku dpt dr 3 gift tadi...
Suka sgt che mek dapat...huhu


On 18/12/2014 adalah acara utk exchange gift opis pulak..
Lepas ANNUAL LUNCH dekat The Manhattan, around pkol 3pm kami mulakan event...
Lepas semuanya dapat exchange gift memasing, opis plk adekan lucky draw..
This time bukan rezeki aku..So aku x dapat ape2 dr lucky draw tu...kiki
My Exchange gift...
Suka sangat dgn brng yg aku dpt...
Ape???
Nnt free aku up cite ni ye..kiki 
Cup cake from The Coffee Bean
Disebabkan this year xde event besar mcm last year, so opis serikan sikit exchange gift dgn cup cake comel ni...sedap jgk weh..huhu

Ok..itu je cite exchange gift aku...
Even though ade yg x puas hati dengan exchange gift yg dieorg dapat, tapi bo layanakan...
Bukan senang nak puaskan hati semua orang kan?
Kalau x puas hati tu, mesti ade something worng yg kite dh buat sebelum ni...kiki

Terima aje la seadanya...
Jangan amik serius sgt..
Its just for fun...kan?
huhu




End

4 comments:

Asha Lya said...

Untung gak tu sis rezki

Mar Mansor said...

ok la kan walaupon majlis kecil-kecilan at least masing2 happy & takde lah istilah pilih bulu kan..semua enjoy

Mun said...

btol tu...exchange gift tu kan utk suka2..x perlu ambil serius sgt...kan.. :)

thisni3za said...

Asha : Ya..Mmg puas hati..kiki

Mar : Ya..Semua dapat...beza kecik besar je...huhu

Mun : Ya..ya..utk suka2 saje kan?huhu