Friday, January 23, 2015

Lost & Found - AGAIN

As Salam

Selamat pagi & Salam Jumaat semua...

Alhamdulillah..Syukur Ya Allah...
Hari ini adalah hari yang melegakan hati aku yang selama ini sedikit gusar..
Bukan gusar ape..

AKU LUPA TEMPAT AKU LETAK GELANG QAISARA...

Dari bulan 4 last year lagi aku dah x nampak box gelang tu...
Yang aku ingat, aku bagi che mek pakai..Tapi terpakai bawak smp ke school, then masa pulangkan teacher masukkan dalam envolope (mase dkt school lama teacher bukak).. Then aku transfer masuk dalam box yang disediakan.. Then aku dah tak ingat letak dekat mane.. Cari dalam box yg lagi satu pun xde..

Tapi Hata just mintak aku relax je.. Yakin sangat yang gelang che mek tu still ade dengan kami.. Kalau betul jatuh, mgkn mmg bukan rezeki kami.. Byk kot aku add on utk dptkn yang baru buat che mek tu..hoho.. Mahunya aku tak rase ralat smp kelat kalau betul2 GONE!!!

Pagi tadi, tergerak plk hati nak kemaskan drawer opis aku ni... Bukan sebab byk brng..Just PERKEMASKAN lagi..kiki..

Tetibe ternampak 1 box kaler dark pink terselit elok je skrg sblh USB speaker.. Terus jari capai & Eh..Mcam kenal je box nih..Terus bukak... Ternganga sekejab aku..


Alhamdulillah jumpa semula gelang che mek.. Pening kepala aku duk memikir lokasi terakhir box tu..hoho
Laju je tangan capai HP & What's App pada Hata..
Lega betul hati ni...Terase mcm baru baik dari semput..hoho
Gelang ni aku beli mase dkt KB..Beli pun sebab rantai leher che mek dah putus..Kebetulan plk time tu aku dpt Ang Pau dari opis..Trade-in dan add on la guna pitih Ang Pau tu sikit..



Alhamdulillah...Masih rezeki my Qaisara..
Takde la pening kepala si ayah nak cari gelang lain time raye nnt...haha




End

2 comments:

Mar Mansor said...

adoi nasib baik..rezeki masih ada

Asha Lya said...

Klau memg rezki ada juga tu kan sis