Thursday, June 18, 2015

Kisah Qaisara : Kepulangan Anakanda & TERSHOPPING

As Salam

Alhamdulillah semalam, jam 8.30pm aku dpt jgk tgk muka che mek...huhu

Tanjat ibu bile tgk rambut che mek...Pendek kebeno...Hata said tokma trpaksa potong sebab che mek kegatalan..Sekali pandang mcm budak nakal...huhu...Kesan chicken pox still ade lg sisa2...So pagi tadi Hata g bawak che mek g jmp doctor skali lagi utk check-up her condition..

Semalam lepas kerja aku terus je ke KL Sentral tggu dieorg.. Sementara nk ke 8.30pm tu harus la aku merayau dulu dlm NU Sentral tuh..Tetibe plk NAMPAK kedai ni buat SALE smp 60% OFF..Actually mmg aku sedang mncari bag comel utk sumbat chrger HP,charger gadget, Power Bank, kunci spare rumah & kete, kad2 keahlian yg kian menebal..Aku nk sekalikan dalam satu bag..Senang nk mngangkut & mncari..xde la ber-pieces dlm handbag aku ni..huhu
Melayan bubur ubi keledek dkt La-Cucur seround..Kelaparan la pulak lepas berjalan..huhu 
Hari raya decoration dkt NU Sentral..This time aku rase design almost same je dgn shopping complex yg lain..KAMPUNG..huhu..Oh Ya...This year aku x buat deco utk opis..ATAS sebab2 tertentu...huhu..Nnt FREE aku cite ye.. 
Ini la kedai yg buat SALE tu....Ok la SALE dieorg..Kalo xde SALE aku x berani nk masuk..haha..
Dapat jgk akhirnya bag yg aku nk..Means tahap kelebaran & kebesaran bag tu..
Dapat jgk wangi2 + shining2 sikit time Aidilfitri nnt...(Hrp2 pjng umur)..huhu

Ok..Itu je nak cite..
Kesian aku tgk dahi che mek..
Naik ruam..Mgkn panas kot dkt KB...
Harap2 next week che mek dh boleh start g school...




End

1 comments:

ayuzan said...

tak pela pendek pun rambut. chemek mesti maintain comel. :)