Friday, September 18, 2015

Belated Birthday Present

As Salam

Alhamdulillah rezeki dari Allah swt...
Last 2 weeks Hata beri hadiah utk belated bday aku..haha..xpe la..kalo ade namanya rezeki..kalo xde pun ok sajo..huhu

Alhamdulillah lepas 2 mggu jgk baru siap setup semua dan buat pertama kalinya ia memberikn hasil..haha

Last 2 weeks Hata said nk belanja aku mesin jahit tepi sbb aku ade btau..kalo ade pitih lebih nk je lebih mesin jahit tepi..boleh la improve skill menjahit aku yg merangkak2 nih..huhu..Makanya kami ke LSN Cheras memilih..Memang rambang mata..kalo ikutkn hati mmg nk yg power je..tapi bile fikir aku ni beginner..baik kite amik mane2 yg sepadan dgn kemahiran aku..kan?huhu

Alhamdulillah tadi siap setup bilik mnjahit aku..aku kemas sikit2..tiap si adik tidur..ligat aku mngemas..kalo time che mek ade x bleh mngemas..byk sgt iklan..mende yg bleh settle kejab..silap hari bulan x siap terus..kiki

Lepas siap setup..Terus teruja nak try both machine..terus ukur kain..potong dan..brooommmmm...Terhasillah sarung kusyen Hata yg baru..huhu

Harap2 Hata suka dgn sarung yg baru nih..kain yg dipilih adalah mngikut keselesaan Hata sndiri..huhu

Igtkan tadi nak sambung jahit patchwork..Sekali si adik bangun tidur...terus stop potong kain...Harap2 mlm ni or esok boleh sambung..huhu

In Shaa Allah lps raya haji ni aku g blaja mnjahit langsir plk..huhu..Doakan aku terang mata hati masa belajar nnt ye kawan2..huhu



End

0 comments: