Thursday, October 29, 2015

2nd Pregnancy Journey : 1 Day Left

As Salam
090715

Jangkaan dari klinik gomen si adik akan melihat dunia pada tarikh 100715...Hhmmmmm..

Tapi smp ke hari ini..tiada sebarang tanda2 isyarat "Saya sudah bersedia utk melihat dunia" yg adik berikan..Yang ada cuma tanda pada kaki aku dh bengkak mcm dipam-pam...Jari aku dh kembung mcm kena sengat...huhu

Malam ini..Lepas waktu kerja..si ayah akan berangkat pulang semula ke KB..diharap adik dapat bersabar shingga si ayah tiba Jumaat dinihari...100715...

Kalau masih tiada ape2 tanda...Jumaat pagi tu...Nampaknya lepas smyng Jumaat..aku kena serah diri ke hospital...Cadangnya serah diri di Pusat Perubatan An.Nisa dulu...If their option is INDUCE...aku xmo...If their option is C-SEC ...Aku nak mintak surat rujukan ke hospital gomen..Tak mampu aku nk byr RM$$$$$ dkt private utk C-SEC...Biarlah aku rujuk gomen je...Harap2 gomen terima la...

Aku xmo INDUCE sebab sakitnya lain macam..x sama dgn sakit natural open..Aku dh merasa time nk deliverkn che mek dulu..Terpaksa induce sbb air ketuban dh berkurangan..

Semoga Allah swt permudahkan proses kelahiran si adik..Walau aku tahu sakit lepas ubat bius C-SEC tu habis amat memeritkan...Aku rela...janji si adik selamat...






AMIN
#throwback
End

0 comments: