Monday, October 19, 2015

2nd Pregnancy Journey : 19 weeks

As Salam
09-02-15

Alhamdulillah, diusia kandungan mencecah 19 minggu baru aku dapat start minum susu tambah kalsium a.k.a susu ibu mengandung. Sedih sebenarnya sebab rase mcm lewat utk bagi kalsium lebih pada baby. Tapi nak buat camno.. Rugi pulak rasanya kalo tiap kali minum, keluar semula.

Start hari sabtu (070215) aku start minum perabih yg SAMPLE.. Alhamdulillah, cukup la utk 5 hari punya tester.
SAMPLE SUSU

Ini adalah sample SUSU yg aku dpt.. Semua aku dah rase..Setakat ini, yg ngam dengan anak tekak & baby terima is Anmum Mango, Anmum Original dan Frisomum.. Yang EnfaMama A+ tu aku x boleh telan..Bile lalu dekat tekak, rasenye masam2 sikit. Meloyakan. So, once stock sample ni dh abis, aku ade 2 pilihan utk beli yg kekal smp baby keluar..huhu kalo tukar2 pun ok jgk kan?

Oh ya...Kurma AJWA tu, aku beli since usia kandungan 7 weeks lagi..Tapi bile masuk 9 weeks smp 16 weeks, semua mende2 ni x boleh masuk. Confirm aku jadi mcm x tentu hala..Silap2 muntah sampai badan pun lemah gemalai, kalah penari mak yong..hoho.

Alhamdulillah, since 17 weeks, kurma AJWA & Kismis ni dah boleh masuk semula..huhu


Semangat men-DIY cover bouncer masih diawang-awangan..Harap2 boleh siapkan dlm tempoh terdekat ni...huhu




 #throwback
End

0 comments: