Friday, October 23, 2015

2nd Pregnancy Journey : 26 Weeks Check Up

As Salam
06-04-15

Check up on 02.04.2015..Check up kali ini mndapat keputusan yang agak mngejutkan bileeee...

Berat aku naik 3KG
Blood Pressure MAKIN MENURUN
Urine test KOTOR

Banyak betul yg merosot & Lari dari TARGET..kiki

Disebabkan oleh itu, aku dh kena makan IRON TABLETS = 2 Biji Pagi & 2 Biji malam..
Disebabkan oleh itu, tiap kali makan NASI, aku dh x boleh minum air SELAIN dari AIR KOSONG or JUICE sahaja..
Disebabkan oleh itu, aku kena banyak makan LAUK dari nasi..

Sedih plk rase peknen kali ini sebab byk yg kurang pada badan aku..
Harap2 si adik sihat2 aje dkt dalam tu..
Hari tu g scan..Still x nmpk JANTINA..
Tapi aku & Hata terkejut sebab tgk PEHA & KAKI adik SIHAT sgt..huhu

Lepas check up dgn SN dkt KKIA, ptgnye kena check up dgn KAKAK plk..huhu..
Layankan...



#throwback
End

0 comments: