Tuesday, October 27, 2015

2nd Pregnancy Journey : 31 Weeks Check-up

As Salam
15-05-15

Semalam (140515) aku terpaksa amik halfday EL gara2 kena ulang check-up sebab doctor detect kencing kotor...Naik pening aku bile kena amik darah kiri & Kanan lengan. Udah le urat darah aku ni jenis PEMALU...Aduhhh

Disebabkn kejadian itu, aku terpaksa amik ubat & antibiotik utk 5 hari. Doctor suspect ant.aku kurang minum air or sebab keputihan yg hebat melanda diri aku skrg... Doktor risau effect pd baby..

Alhamdulillah smlm scan adik nmpk sihat... AGAIN aku dpt tgk jantina adik bile aku ckp " baby .....kan doctor?"...kiki..

Berat aku naik 2.5kg dalam masa 2 minggu..
Berat adik dh 2kg...huhu

Semoga adik sihat sokmo dalam ni & bile dh keluar nnt...

In Shaa Allah, esok kalo xde ape2 aku ajak Hata ke BABY EXPO MID VALLEY mncari ape2 yg perlu die top-up sebab aku yakin mittens & booties che mek 5 tahun lepas udah entah kemana aku sorokkn..kiki




#throwback
End

0 comments: