Wednesday, October 28, 2015

2nd Pregnancy Journey : Checklist Completed

As Salam
040615

Alhamdulillah setakat ini semua barang si adik aku dh completekan..Siap order new carrier utk si adik sebab carrier che mek yg lama x tau letak dimana..Kelambu aku beli yg baru sebab che mek punya nmpk gaya akan kembali kpada tuannya bile aku brpantang dkt KB nnt..huhu

Alhamdulillah jgk set tilam, bantal kepala & bantal golek siap aku isi kekabu..huhu

Barangan ke hospital dh awal2 siap..
Barangan yg akan aku hangkut ke KB utk tempoh berpantang pun dh complete...So bile g shopping complex dh x payah g bahagian baby lg dh..
Sabun cuci botol pun (kalau guna botol nnt) aku dh sediakan utk 1st 3 months berikutnya..Senang..Selagi masih dalam budget..baik la kite gunakan..

Mane tau duit akan dtg tu utk kegunaan lain plk..kan?

Sekarang aku dh x payah fikir sebarang benda yg x cukup...
Barang aku sndiri pun setakat ni rasenye dh complete..
Hari tu aku g beli jgk cream mustajab..huhu



Pagi tadi lepas sarapan adik tido smp pkol 11.30am..
Risau betul si ibu bile usap2 perut si adik still layan tido..
Terus What's app si ayah..
Lepas tu kejut cara kasar sikit dgn tepuk2 & tolak2 si adik..
Baru la bergerak..itu pun mcm baby mngeliat..Lembut sgt..
Alhamdulillah, lepas lunch td si adik active smula..
Jgn buat perangai ye adik..ini udah kali ke-2 kamu mnguji tahap kerisauan ibu...huhu


Its already 35weeks - Weight around 2.5kg



#throwback
End

0 comments: