Friday, October 23, 2015

2nd Pregnancy Journey : Set Bersalin AFIAT

As Salam
200415


Kali ini aku udah x berani nak mintak my MIL belikan segala macam ubat lepas bersalin...Kerisaun tetap melekat dalam diri bile makan je ubat2an tu, che mek cherry berry.. PANAS..

So kali ini, memandangkan mase baby EXPO harus la semua pun kasi OFFER baik punya, makanya, aku pilih beli product ini..My kak cik pun pakai ini dulu..Ok je..huhu
The box.. 
Ini adalah senarai items yg aku dapat...
Mase type entry ni, aku x bukak lagi box die...
Mase dkt expo hari tu dh tgk..huhu

Ok la kan amik yg ini..
Yang lain2 tu mcm FULL PACKAGE sgt sedangkan some item tu aku dh ada..
Macam tungku, aku lebih prefer tungku batu sungai yg turun temurun dari dulu...Lebih syiok sebab lagi berat & lebih tahan lama tahap kepanasan die..



#throwback
End

0 comments: