Monday, October 19, 2015

2nd Pregnancy Journey : Sorting

As Salam
04-02-2015

Mase balik KB hari tu (30.02.2015)... Aku bernekad utk buat house keeping baju bajan che mek mase kecik dulu..

Sayang pulak bile tgk baju-baju tu even aku dh letak dalam bag, still ade titik2 mcm karat.. Terpaksa la buang sajo.. Pilih mane yg betul rase boleh pakai je..

Hari tu gi 1st check up dkt Hospital Bersalin An- Nisa, Kota Bharu.. Baby dah 17weeks.. Alhamdulillah dah nampak 2 tangan, 2 kaki.. Cuma x nampak gender-nya sahaja lagi.. Doctor said mcm baby gurl.. Aku x kesah..Kali ni mmg niat aku nak tahu gender sebelum baby keluar sebab senang nak beli barang keperluan..

Mase dkt KB jgk, aku dh bwk balik bouncer che mek yg dulu.. Bouncer ni dah jadi mangsa banjir.. So kain cover tu mmg totally x boleh guna dah.. Tetibe dtg idea nak jahit yg baru ikut ukuran asal..harap2 mnjadi..huhu

So far aku rase pakaian dh x payah beli lagi.. Cuma kena cari thermos yg baru..

KENA kumpul pitih jgk utk bersalin dkt Hospital Bersalin An- Nisa, Kota Bharu.
Byk jgk kos nak bersalin private ni kan?huhu



 #throwback
End

0 comments: