Thursday, October 29, 2015

2nd Pregnancy Journey : Still NO Signal...

As Salam
100715

Hari ini sepatutnya adalah due date yg pihak KKIA gomen beri utk si adik melihat dunia..

TAPI...
Masih tiada sbrng SIGNAL menunjukkn si adik sudah bersedia utk itu...Pelik tau...
P.P.An-Nisa punya appointment adalah esok 110715 jam 11pagi..Maka..bertabahlah menanti hari esok jika malam ini masih tiada isyarat dr si adik...huhu

Makanya...
Hari ini...
Aku ajak Hata bawak aku berjalan ke PENGKALAN KUBOR...Gi pagi..xde la terasa st panasnya..Memula plan hanya kami ber3 je..Tapi..bile diusulkn pada my MIL..katenya nak follow jgk sbb nk mncari baju harian...Then bile tny my SIL...ehhhhh...nak follow jgk...nak naik kete aku...mmg yg duduk seat blkg akan jadi SARDIN la...kiki..Harus pergi rembat kete my BIL sebab kete die seat blkg mmg luas...huhu

Aku pegi ni pun plan just nk mmperbykkn langkahan kaki...dan nk cuci mata sambil beli coklat..huhu...
Tapinya...tersangkut plk g beli kelambu..pin tudung..dgn kaftan..ehhhh...che mek pun ade jgk "cukai" ...Selipar FROZEN dgn CAP FROZEN..mujur la murah dr KL..so kite layankan..janji behave...huhu

My MIL plk mmborong baju..layankn...
Siap2 semua.
Gerak blk...
Cancelled plan aku nk kuar semula lps solat Jumaat...
Sambung mlm ni lps berbuka ke bandar KB...
Berjalan lagi dgn harapan "laluan utk si adik terbuka"...
Andai kata kena czer...aku redha aje...
Lagipun si adik rasenye dh cukup matang pada usia skrg...
SAY NO TO INDUCE!!!





#throwback
End

0 comments: