Friday, October 30, 2015

Cerita Jam 5pagi

As Salam

Malam tadi blk dr Selayang Mall, aku terus tumbang layan kantuk dgn Ammar...
Hata & Che mek tidur kemudian..Ntah pkol brp dieorg masuk tidur aku pun x sedar..haha

Sedar2..Aku dgr mcm ade org bersembang dkt hall..Aku biarkan lagi..Tapi bile udah x berenti menyembangnya, terus aku bangun & terkejut besar bile tgk hall penuh dgn barang goodie bag yg aku mintak Hata tolong siapkan dgn TV on..Hata & Che mek dh lena dlm bilik.. Tgk jam dh pkol 5am..1 goodie bag pun x complete lagi..Warghhhhhh!!!!!

Terus kejut Hata siapkan segalanya..kebetulan plk Ammar terjaga time tu..Hangkut Ammar baring depan TV..Che mek pun terjaga jgk..Ok..Che mek pun join sekali..memasing kepala Bling..Bling  mcm gmbr dkt atas tu mngadap 60 goodie bag..haha...Alhamdulillah siap jgk goodie bag tepat jam 6am. Dah siapkn semua terus masak air panas..Mandi & siap2kn Ammar..Pkol 7.20am grk g kerja..Smp school che mek pkol 8.10am. Tinggalkn goodie bag siap2 dkt school. Kek pun akak yg aku order tu dh htr direct ke school.

Che mek tanya apesal aku cantik sgt g keje hari ni..Berdress bagai..haha..

Skrg pkol 11.30am..
Aku dh menguap dkt 10 kali...
Mujur la pkol 1pm nnt aku dh boleh kuar opis..
Event che mek pkol 4pm. So lepas smyng Jumaat Hata terus amik grk..

Ok..
Kena minum something nih...
Mengantuk tahap azgaban dh nih..hahah




Salam Jumaat semua..



End

0 comments: