Friday, October 30, 2015

DYNA CALAMINE LOTION...

As Salam

Aidilfitri ke-2 aku kena alergic yg aku x pernah kena seumur hidup.. Terkejut smp rase nk menangis sebab takut tgk merah2 satu badan.. Dgn demam lagi..Last2 gi klinik komuniti dkt area rumah Hata. Dapat ini :
Calamine Lotion
Ini mcm ubat kena Chicken Pox je...
Tapi mmg ini yg aku lumur satu badan sebab x tahan gatal..
Dari aku terkeruk2 baik la aku pakai..
Alhamdulillah habis sebotol baru 100% hilang..
X tau la byk mane aku pakai utk stp 1 session..hahaha

Alergic ape???
Aku tny boleh ke makan satay??
Kate deme boleh...
Aku pun ngap la sebatang dua..
Sekali gatai..Amik ko...Padan la dgn muka sendiri..hoho

Igt ye..kalo berpantang time raya jgn gatai2 nk makan satay..
Silap2 x rasi..gatai gini la..huhu





#throwback
End

0 comments: