Thursday, November 12, 2015

Milk Booster : Sup Betik Muda + Red Dates+ Ikan/Ayam

As Salam

Memandangkan semangat utk Fully BF Ammar terus membara dalam diri ni...Makanya aku gunakan sepenuhnya kemudahan dihujung jari nih..huhu

Makanya jumpe la menu ini dh blog blogger jgk..Tp x igt blog sape..thanx for sharing ye...Blk keje last week terus ajak Hata singgah kedai sensei utk beli Red Dates...Nk mncari betik muda time blk keje mmg xde la..Aku gantikn dgn lobak putih...Ikan aku gantikn dgn ayam..

Alhamdulillah..Terhasillah lauk ini :
Chicken Soup With Red Sates & White Radish

Kesan die xde la beberapa jam lepas tu..makan masa sehari jugakla nk tgk hasil die..
Alhamdulillah mmg breast rase penuh sehari lepas tu...Bile rase penuh mmg aku direct BF je Ammar..Nk pump...susah sgt aku nk curi masa sejam tu..huhu..So kite BF aje la Ammar seharian..

Tapi jgn la bile dh sehari byk tu terus stop makan..
Aku rase kena jadikn menu ni menu 2-3 kali seminggu..Ikut badan si ibu..



Selamat mencuba..




End