Monday, March 21, 2016

Bila Angin POLKA DOT Datang...

As Salam..

Hari ini plan ke FOS mncari sesuatu..huhu..Alhamdulillah jumpa..UNDER BUDGET...kiki

Lepas ke FOS aku ke Cold Storage mencari makanan favorite che mek..FISH BALL...

Lepas tu tetibe je kaki ni masuk entrance i-setan..ekekek

Jalan punya jalan menuju ke NARAYA ..ehh..eh..eh..Nampak pulak pelbagai SIZE corak POLKA DOT BIRU NAVY..Aku mcm sudahhhh..Belum gaji kot...gawat2 nih...hahaha...

Tak pe..Sabar...Tapi aku TETAP grab jgk 1....Yg kecik aje la..kiki
Comey sgt..pada aku laaaa..haha

Dah beli kena la guna kan...
So memandangkan skrg aku tgh pakai product LOCCITANE hari tu..So ade a few product yg kena hangkut g keje ( Pakai time ptg )...Tak pasal2 je kena ade bag cosmetic hanya kerana nk tahu keberkesanannya product rege around RM2k nih..haha..brng FREE a.k.a HADIAH CONTEST boleh la aku announce rege..Kalo nk harap beli mmg idak la yong oi..kiki
My new Cosmetic Bag

Puas hati dpt bag ini walaupun hanya anak si bag polka dot...
Duk tgk aim 2 pattern bag corak ni..Tapi nnt dulu..relax2 dulu...
Mane tau nnt ade sale...Boleh jenguk2 purse ade balance ke idak..hoho



Skrg mata x bleh tgk baju / bag yg bercorak polka dot..mesti BERSINAR semacam je..haha
Mujur la si Ammar ni baby boy..Kalo baby girl byk dh baju seluar brpolka dot..kui kui kui
Ok..jgn layan sgt..





End

0 comments: