Wednesday, March 02, 2016

CFO : Extra Virgin Coconut Oil

As Salam

Bila dh ada kesedaran ttg kesihatan bayi ni..Aku mmg sedayanya elak dr Ammar makan ubat klinik. Aku xmo pisang berbuah 2 kali..hukhuk

Hari tu aku ade tgk dkt tenet salah satu usaha untuk mengurangkan dan menghilangkan selesema & batuk pada bayi..

Macamane caranya???
Nnt aku share...
Ni nk share dulu rupanya si Extra Virgin Coconut Oil ..huhu
Extra Virgin Coconut Oil
Dari : Country Farm Organics

Ade byk brand lain, tp aku pilih brand ini sebab ade tanda HALAL..Haha..Rolled Oat Ammar pun brand ini jgk.. Semalam tgk dkt Giant, mak aihhhhh..beso bebeno..Tadi gi Cold Storage jumpe yg botol kecik...Terus grab..huhu

Harap2 mlm ni / esok sempat buatkan utk Ammar...




End...

1 comments:

Mar Mansor said...

saya amalkan vco dari dulu tapi on off jugak.masa pregnent memang amlkan vco sebab banyak kebaikan terkandung kan.cuma baby, saya buat sapu2 kulit dia je, tak pernah bagi dia minum lagi.