Tuesday, April 12, 2016

Tak Boleh Tidur Fikirkan Dia...

As Salam...

Actually malam kelmarin (Ahad mlm Isnin) Tetibe je aku jadi x bleh tdo..Pejam mata je otak ni ligat memikirkan seseorang ni...Pusing kiri pejam mata igt dia..Pusing kanan pejam mata PUN...Igt dia jgk..Sudahhhh..

Last2 aku bangun & lepak dkt hall dgn Hata..That time dh pkol 12tghmlm.. (hari ni "jiran" tu x main masak2 / gurau2..kiki)

Siapa yg aku fikirkan??

Dia ni haaa..
Che Mek ni next year dh DARJAH 1...
Aku ni pening sebenarnya memikirkan perjalanan seharian che mek ni bile dh start sekolah nnt..
Pagi mmg aku & Hata boleh htr..Tapi time blk sekolah mcmane? Nk g kelas fardhu Ain lagi..Lepas tu pegi transit dkt taska semula..

Confirm che mek ni penat gile...
Aku penat memikir ni bukan part baju ke...kerja sekolah ke...Aku TAKUT MEMIKIR is part che mek ni nak naik van transit & kawan2 yg akan dia kenal nnt...

Igt ke che mek ni dgn driver van transit tu?
Igt ke che mek ni dgn kaler van transit tu?
Igt ke che mek ni dgn no.plat van transit tu?

Boleh ke che mek ni jalan slow2 pegi dkt van transit?
Boleh ke che mek ni x ikut org lain selain kwn2 yg 1 van dgn dia?
Boleh ke che mek ni beli makanan sendiri dekat kantin nnt?
Walaupun aku akan cuba berusaha utk bekalkn makanan buat mek ni..

Bile dkt kelas fardhu ain nnt...
Boleh ke mek ni x berebut2 time nk turun tangga naik tangga pegi & blk kelas?
Boleh ke che mek fikir jenis2 kawan yg ok dgn dia & yg X OK dgn dia...

Fuhhhh!!!!..
Serius pening wehhh..

Last2 jwpn Hata..

Kalo ade rezeki lebih nnt...Awak benti keje aje la...
Kalo ade rezeki lebih nnt..Awak aje la yg amik anta che mek gi school & kelas fardhu Ain..


Aku??

Krik...
Krik..
Krik..
Krik...







End

0 comments: