Wednesday, June 29, 2016

Sesi Mengumpul Sampul Raya

As Salam

Rutin setiap tahun tiap kali nk menjelang raya..
Berebut2 nk dapatkan sampul raya disetiap bank yg kite pegi utk tukar duit..huhu

This year aku x kelam kabut sgt k tukar duit sbb duit raya utk anak2 sedara dh ready since awal tahun lg..Kumpul sikit2 mane2 dpt duit baru time tu..So bile dh smp Aidilfitri..tukar duit RM1 or topup mane2 yg belum cukup..huhu

So far aku just dpt sampul dr1 bank je...
Yg lain dr outlet2 brng yg aku beli..
Sampul Raya

Cukup la kot byk ni..huhu
Kalo x cukup jgk kite guna je sampul raya tahun lepas yg masih berbaki..Bukan recycle ye..Yg baru..lebihan...huhu





Korang dh byk kumpul sampul raya?




End

3 comments:

NAZLIANA SI CUTE said...

recycle pun xpa hihiih yg penting isinya..

Mar Mansor said...

cerita mengenai duit raya..saya dah tukar siap2 dengan duit cik aisyah raya tahun lepas..kan senang kalau pegi bank bagi duit besar..hihi

dinda craft collection's said...

As salam... boleh jual dkt saya x sampul2 raya yg lebih...sy collector...whatsapp sy 0136212518...thank u...