Monday, August 22, 2016

Hata's Birthday

As Salam

Alhamdulillah Allah swt masih memberi kesempatan pada Hata utk menyambut hari kelahiran yg ke bla..bla..bla..nya..hoho

Happy Bday Hata (walaupun Hata x baca blog nih..kiki)

Jumaat mlm sabtu berpeluh2 aku & che mek menyiapkn handmade bday card utk Hata...Simple sgt tp semua che mek yg tulis & lukis walaupun ayatnya dtg dr aku...Cover card pun aku yg buat..Che mek hanya re-write je ape yg aku tulis..huhu

Sabtu mlm Ahad, tersengih2 che mek hulur card pd si ayah & Hata pun tersengih2 jgk terima..Ammar??? Join sengih jgk..hoho

Ahad pagi2 lepas kemas KELAMBU..( Every weekend kami akan tidur dlm kelambu dpn TV..Requested by che mek..Layankn ) Terus aku keluarkan HADIAH utk BOTH OF THEM...huhu

Hadiah Hata aku sorok siap2 dlm bagpack keje..Hadiah utk che mek terpaksa pegang dkt tangan on Friday tu sbb x muat bag..Che mek siap tny hadiah utk sape..Aku plk terpaksa la TIPU SUNAT ckp itu hadiah utk baby friend ibu...hoho..Berlakon sgt time tu ckp Hadiah utk Hata xdok..kiki

Mase bg hadiah, memasing sebut wa!!!!!!..lepas tu memasing pun sengih smp ke telinga...Ammar???Join buat bising je..kiki
Beli kek ayah & my fevret cake dekat SR je..x yah byk2 & beso2 ade 3 mulut je nk disuap...kiki
Kek ni kami makan sabtu mlm ahad lepas bg card...Time ni Ammar dh tido..huhu
Nampak tak muka NAKAL si Ammar tu??? Kite mintak die tgk kamera sambil senyum ..Dia g nganga sambil menjerit plk....hahaha
Keterujaan che mek bile tgk hadiah...

Actually dr bulan lepas che mek request nk set ini...Tapi aku xde mase lg nk g cari..
Hari khamis lepas berlari marathon ke SOGO & jumpe la set ini dlm SALE ITEM...
Malas fikir panjang..Terus aje grab...huhu
Hari ini pun OTW ke school siap bwk dlm kete sambil pakai..Adeh...kiki


My wish to Hata is already wished to him...
Malu pulak nk taip dkt sini...wakaka
Aku x mampu nk bg hadiah grand2..Cukupla sekadar termampu & JANJI ADO..
Tapi mase memula bukak tu Hata agak terkejut jgk la sbb dpt brng KELAKAR..
Tapi bile belek lg baru la ada senyummmmmm...kiki


Ok..Itu jer...




End

2 comments: