Monday, December 19, 2016

Hasil Make Over...

As Salam

Semalam, sampai je rumah, lepas tidurkn anak2, terus je start kemas bilik mnjahit..Lately agak terabai sikit sbb aku rase mcm dh lama jgk x sentuh mesin jahit..huhu..Sejak2 kena bangun awal ni mmg penat jgk kalo nk berover nite semata2 utk mnjahit..hoho

Mase kemas2 tu aku nmpk 1 shelf rack ni mcm boleh di-transform jadi rak meletak kain2 cotton yg aku beli..Sebelum ni kain2 tu duk dlm almari..So agak terbatas utk aku pilih kain tiap kali nk mnjahit..kiki

Aku suka jahit brng2 simple..Belum smp tahap nk mnjahit baju kurung or seangkatan dgnnya...Semua tu perlukn aku utk g kelas...huhu

Alhamdulillah..
Hasil yang mmg boleh naikkn semangat aku utk mnjahit lepas ni..kiki
Cotton Collection
Inilah koleksi kain2 cotton, non-cotton, flannel aku..Banyakkk..Tapi x sempat nk bahagi sikit masa ke sini..Huhu


Mase kemas2 ni, terus dpt idea nk jahit ape utk add on exchange gift aku nnt..huhu

Seronok tgk kain warna warni nih..huhu





End

1 comments:

Cik Itah said...

ingatkan koleksi tudung tadi hehhee