Wednesday, December 21, 2016

Kantoi...

As Salam

Semalam mcm biase aku adalah org yg pertama atau kedua awal smp ke opis..
Memandangkn dekat rumah mmg x cukup masa utk wrap exchange gift, maka aku hangkut semua ke opis utk di-wrap..termasuk utk lucky draw group..

Pkol 8.20am tetibe dgr bunyi pintu opis tanda green light utk access card..Agak kelam kabut jgk aku nk meng-cover exchange gift aku nih...Tapi tetap tak dapat nk sorok..Dpt sorok 2 item je..Balance bos finance dh nampak..hoho

Makanya gigih aku membalut dan mereka2 paper snow flakes..huhu
Rajin sgt nih..haha

Alhamdulillah kerja me-wrapping siap sebelum 9am & deco2 siap a few minutes after that..kiki..2 hadiah sebelum ni aku decided utk bg pd exchange gift dan lucky draw utk group..Saje nk meriahkn suasana..hoho

Bile dh letak je exchange gift aku dkt x-mas tree opis ni, udah le finance bos asyik usik dh aim hadiah aku..Hahaha..Doa la byk2 ye bos..huhu..

Ini hanya utk seronok2 je..Aku tumpang gembira kalo si penerima exchange gift aku tu nnt senyum smp ke telinga bile dh bukak kotak tu..hoho
Office Exchange Gift 

Ini exchange gift aku utk opis...
Masih mengekalkan handmade xmas wrapping paper & paper snow flakes..huhu

Tak sabar nk tggu hari jumaat ni...
Almost half of the staff yg dh passed their exchange gift..huhu


Tetibe rase mcm nk buat jgk xmas goodie bag utk ticer2 che mek...
Tapi itu kena fikir dulu...
Budget..
Budget..
Budget..

Dan kalo dpt GREEN LIGHT dari Hata..huhu





End

1 comments:

Cik Itah said...

bestnya ada exchange gift