Monday, January 04, 2010

Rahsia Bulan Kelahiran...Sejauh Mana???

Salam..
Entry kali nie is entry yg biase anda sume dgr...
Tapi adakah anda btol2 percaya / kalu betol ape yg dikata terjadi pada diri anda yg dilahirkan pd bulan2 berkenaan... adakah anda akn pk.."eh..btollahhhh..."..atau anda akn pk.."kebetulan jer kot.."..eheheh..

mule2 aku baca artikel nie..aku dh pk..mcm2 aje dieorg neh..time kat kolej roomate aku siap hafal ciri2 org yg lahir ant bln2 yg ade..ckp je die lahir bln brp..tongak2 then die cite org nie gini & gituw..ho3.

tp ble jadi kat batang idong aku yg x brp mancung nie..hah..baru la aku pk berkali2..udah mcm ct sifir..dh berkire2..kebenaran/ kebtolan...


so renung2kn la...nk pcaya nnt org kate jgn pcaya mende karut..x pcaye mende dh jadi dpn mate...yg ye nyer..amik la mane2 yg bleh bwk baik pada diri kite & yg x baik tu elakkan..if boleh..ek3..

for more info abt klik : Rahsia Bulan Kelahiran




end

0 comments: