Monday, March 01, 2010

Cerita BP & Petronas....

Salam..

entry-lawak kot..

Hallooo...long time again aku x update ini blog..ksian die xde content..ek3

okies..2day aku nk share 1 cite yg org cite kat aku...x sure korg penah dgr / x story nie..tp aku ttp nk cite sbb aku 1st time dgr..

location : sebuah klinik yg xtau kat mane..mgkn klinik desa kot..
yg terlibat : doctor, sepasang suami isteri berusia lingkungan 50-60an


disatu klinik..si isteri sedang menanti dgn sabar seorg doctor kacak memeriksa si suami..selesai memeriksa doctor meminta suami isteri itu duduk dihadapannye :

doctor : pakcik pernah buat BP?(blood presure)
makcik : dio tok paka BP..die isi minyak guna pertonas...
doctor. :.?????


hahahahaha!!!!


moral of the story : sile gunakan bahasa yg terang & mudah difahami oleh mereka yg berada di lingkungan usia begitu...kalo yg pandai musti die bleh jwb...kalo dh jwbnyer petronas!!!...ape yg korg pk???..rasenyer kalo tanya mak aku pon die akn tny blk ape yg aku tny..silap2 kene duku dgn kakak2 aku sbb tny soklan pelik2...pelik???






end

0 comments: