Wednesday, August 18, 2010

Keberangkatan Pulang...

Salam

entry- mau blk suda..(15 Aug 2010)

Last day kat klate adlh sesuatu yg kureng best sbb aku x dpt nk + lg pemborongan tudung sbb rege kat atas kedai adlh sgt melambung smp cucur atap mahalnyer..hu3

tghari aku dh mule kemas2 sket beg..xbleh kemas abih sbb baju tgh tersidai kat luar umah tggu kering..ek3..

pkol 5.30pm my FIL htr yie & bagasi2 kami ke airport..dr umah ke airport around 10-15mints jer..so FIL tgglkan yie kat sane tuk jaga bag...pastu pkol 6.20pm teksi from airport smp tuk amik kami..flight pkol 7.40pm..

smp2 airport trus check in bagasi & bg surat pregnancy & trus msok tggu kat depature...mujo flight x delay..sah2 la kami berbuka kat dlm perut Firefly tu kan???

dlm perut firefly:
stdrd procedure la briefing..pastu kapten announce kami berbuka lmbt sket sbb still nmpk matahari...kami di"serve" dgn sebijik kurma, air just & kacang ngan nyin..hu3..jadila..janji dpt berbuka..perut aku dh keroncong gile..bby plk dh tendang2..sabar aje la..

smp airport subang around pkol 8.20pm..tggu hata amik kete..berusaha pk2 letak bagasi gergasi & smp kat kdai mkn rosdet kg baru around pkol 10pm..kenyang gile rase..baru rase terisi ruang2 kekosongan dlm perut nie..my bby pon snyp je dok diam2..ek3

smp umah pkol 11.30pm dh...masing2 penat..lepak2 jab kasik mknn btol2 dihadamkan..dekat pkol 1am jgk aku tdo...pergh!!!!pjg btol journey kami..ek3

pgnyer sahur ikan kering & telur mate kerbau masak kicap aje sbb aku mmg dh abihkan sume sayur & ape2 lauk yg mgkn akan rosak spjng aku blk ari tu..nasib la FIL & MIL aku...huk3

pkol 6.30am...monday - hata,FIL & yie g daftar kat kg.atap..skali g LRT delay smp 2jam..so hata decide tu g dgn kete..terpaksa la FIL aku fon person inchrg bau lmbt..smp kg.atap pkol 9am...
pot pet pot pet..muo yie dpt die postingkan kat KB..so senang la..dok umah kat KB jer...
alhamdulillah....







end

0 comments: