Tuesday, September 21, 2010

Nelayan-Story

Salam

entry-berhabuk dh...tp baru smpt nk update..ek3

Hu3..nie cite time nk abih pose dh...if korng igt aku ade story ttg nk berbuka kat Nelayan Restoran-Titiwangsa..baru arini sempat & ringan tangan nk edit & post kat blog neh...ek3..

so nk story sket b4 hidangkan korng dgn a few pics..ek3

yg paling best that day aku ade training..so mmg a whole day x mngadap suara cust..hu3..pkol 4.30pm aku dh cabut blk umah..lepak2 then pkol 6.30pm baru grk dr umah...park full kat area restoran tu..so menapak la sket..tetibe jer bertembung dgn esma danial pelakon tu..he bring his son & daugther along tuk berbuka pose kat Nelayan jgk..hu3..

smp2 layan org main kete cntrl jab pastu around 7pm masok & mnggagau carik table...jmp2 letak handbag & kumpul mknn plk..hu3..dieorg pny steamboat tomyam mmg abih sokmo..berbesen2 staff dieorg ulang alik refill udang,ketam, dll...

tp that time i'm not in steamboat tomyam mood..so cekau 2 ekor udang jew..pastu aku hadamkan mende laen...ek3..sgt kenyang ok..
b4 blk kami celebrate farewell my mentor...bkn kemana pon..just die kene tkr ke group laen je sbb mentor baru take over grup aku...hu3..siap ade ptong kek lagik..ek3

pkol 9pm baru kami blah..tu pon lps music raye kat restoran tu dipadamkan..dgr mcm bunyik langau jer org2 bergebang..ek3

okies..that is summary dr story g Nelayan..so layankan la moment kami plk yer...hu3
Dh settle mkn time tuk bergmbr plk.. =)
a few group laen yg join tuk memeriahkan suasana berbuka... =)
~peace!!!~kenyang sudah...
me & k.bai...
Pemakan terhebat!!!
...yg paling awal dtg..yg paling last abihkan aluk pauk yg ade...ek3

nie la my x-mentor yg diraikan..
saje je nk wat die sebak..ek3



Nie la my Nelayan Story...sedap jgk la mknn2 yg disediakan...kuih muih pon not bad..aku suke dieorg nyer ubi kayu rebus mkn air gule..xtau nk sebut la ape name mknn die..just bleh story mcmane rupe & dimkn dgn ape jer..ek3

bleh dkatakan aku mkn sume meal yg ade..tp in small quantity..janji dpt mkn semua...ek3







end

0 comments: