Wednesday, December 01, 2010

Berendoi...

Salam

entry : majlis tuk Qaisara...

Smlm mlm aku kol mak tuk btau on this sunday aku akan blk kg 2gather2 with Qaisara, hata & my BIL..but dieorg akn blk ari..ye la..xkn aku nk bg my BIL tdo umah aku..x sesuai..ek3

alang2 kol aku pon btau la mak yg aku & hata dh plan nk wat majlis berendoi a.k.a naik buai Qaisara on next coming sunday(12hb Dec 2009)...dan..dan la my mak btau...kalo bleh nk ajak fmly / sdare mara yg ade kat ipoh...so kalo dh kate majlis / knduri naik buai nie..sah2 la kene ade goodies tuk org2 yg marhaban kan???..so aku pon dh mule pening nk bg ape as goodies nnt..my mak dh bg idea..
-- bunga telur
-- bahulu > sponsor by my k.yang..ek3
-- handkerchief
-- agar2
-- paper bag

yg aku kene carik kat sini is paper baf & handkerchief...harus la hata yg kene ke hulu ke hilir...aku igt nk bli handkerchief yg dh siap2 deco jer..kat kdai2 pngantin kan byk..aku plan nk mnt hata g bli kat kdai brng2 pengantin kat klim..sblh Jakel kat msjd india tu..kat sane slalu ade sale...paper bag dieorg pon byk jgk design2nyer...

bab ape yg Qaisara akan pkai...
nie lagi satu bab yg aku tgh dok pk..nk bli gaun ready made aje ker... / aku nk bli kain cotton & mnt my k.cik jahitkn..(harus la skali dgn baju kurung aku..eh3)..smlmjgk aku dh sms k.cik & tny bleh jahit / x..if die mampu & comfirm blh siap b4 the ceremony berani la aku bli..if not kalo..aku bli yg ready made sajo...kos pon lbey kureng same jer...

lg satu..aku tgh fenin jgk nie nk pilih theme kaler ape..aku igt nk pilih kaler biru sbb aku ade tudung biru..kang bli kaler laen..udah nk kene carik tudung yg matching plks..huk3

so nnt dh ready sume equipment aku update yer...



time tuk layan si kecik...quite moody lately nie...risau aku....










end

0 comments: