Saturday, December 18, 2010

Short Trip to Perlis...


Salam

entry : perlis

Ari ahad smp selasa aritu aku,qaisara,mak & my nephew idris follow hata g perlis sbb hata ade job dgn FRIM kat sane...

lepas kenduri naik buai Qaisara kami lepak2 hilangkn penat..then around pkol 4pm kami gerak...ramai rupenyer yg nk memfollow kami..tp mane bleh..kalo hata drive mpv bleh la hangkut..tp bwk kete biase jew...tu pon dh penuh..huk3

kami ikot exit A.S selatan sbb nk g kangar carik hotel yg FRIM sediakan : Putra Palace Hotel
sesat larat jgk la kami nk mncariknyer smpkn kene tny org...ek3
smp2 hotel around pkol 9pm..mule2 dlm kete Qaisara nangis..aku dh takut nk kuar kete..even hata park kete btol2 dpn hotel..tggu jab..pas hata check in trus aku mcm ppn colek bdk bwk Qaisara msok bilik smentara die syp...kami dpt bilik lvl 5..ok la kan?hotel tu ade 11 tgkt jew...

bilik & hotel is like pic above..thx to google image.. =)
selesa gile ok...aku,hata & qaisara tdo kat dpn tv bentang selimut..mak & idris aku kasik can tdo kat katil...huk3..

on monday pepagi aku,hata & idris g breakfast kat cafe..my mak tlg jaga Qaisara..lg pon my mak x mo trun...pas breakfast hata & idris g frim settlekn keje...aku,qaisara& mak bantai tido smp pkol 12.30tghari..layan!!!!!ek3

pkol 3.30pm kami g survey2 kat padang besar..just around 30mints jew g sane dari hotel kami...saje tgk2 dulu..esknyer b4 grk blk kl..kami sggh skali lagi kat pdng besar..its shopping time..ek3..Qaisara aku bg kat mak tuk jaga dlm kete..so agak mcm kartun jgk aku,hata & idris shopping...sbb risau qaisara mngamok dgn mak..hu3..pkol 12.30tghari abih shopping...pkol 1pm grk blk kl ikot chuping...

merase la aku lalu kat ldang tebu yg seluas-luasnyer...terpukau kejab...

smp kg pkol 6.30pm..
penat gilos + Qaisara pon same naik..merengek sbb penat asyik tdo jer dlm kete...ksian die..tp aku layankn rengek & pujuk2 manja Qaisara...mlm tu dpt la aku & hata tdo nyenyak sbb 2 kali jew qaisara jaga nk susu...
oh ya..cite psl susu..skrg 2oz dh x cukup tuk Qaisara..if die btol2 lapa..3oz just finish dlm skali mnum..pastu...smp tersengguk2 la aku nk bg die burrppss...ek3..skrg sudah 4kg..nnt if timbang lg hujung bln nie..entah2 dh 5kg..ek3

rase ok jgk la even its just a short trip..kami x kemana pon slain dr padang besar tu...
but...
hata said maybe kan g lagi...time tu aku kene la smpn pitih byk sket..ek3






end


0 comments: