Sunday, June 12, 2011

Bola Sepak Piala FA...=P

As Salam

entry:adil pls...

Smlm aku & hata dh terjerit2 dh sket kat umah tiap kali hata tukar channel kat tv 1...

sakit hati giler siot dgn pengadil game smlm...berat sebelah!!!!...

mase dh tamat pon xmo jgk tiup wisel...mcm sengaja jer biakan time tu move on smp minute yg ke 96++...dh mkn rasuah ker chek???

aku sokong klate sbb aku tau kemampuan dieorg..bkn sbb hata org klate..bkn sbb khairul fahmi..bkn sbb norshahrul juga bkn sbb s.chenduru..keh3

tp kemenangan yg pihak lawan tu menang aku rase mcm x adil...

tp tu mgkn dh rezeki dieorg kot nk menang..
.IT'S JUST THEIR LUCK!!!
dh la start2 game dh main kasar...cam ape jer...

aku nk mngamuk bagai nk terbakar kat dlm nie pon tarak guna suda!!!!

so to all or sape2...
pls2 la jgn mkn byk sgt rasuah2 nie...
nnt kalo silap hari bulan ko lupe nk asingkn duit tu...
then ko bg anak,bini,cucu.cicit,cirit ko mkn...
kalo dieorg buat perangai yg x baik mcmane???
ITU ADALAH HASIL DR DUIT RASUAH YG KO DPT...

ko mkn sorng2 pon siket2 udahla..
jgn la smp ko jd hamba rasuah..mcm bangkai sgt ok...



end

0 comments: