Wednesday, June 29, 2011

Drama : Makbul

As Salam

entry:layan drama

Sejak my MIL take care of my Qaisara last mth...kami 1 umah layan drama kat atas...hu3

smpkn my Qaisara pon layan...
tiap kali lagu cite nie kuar...musti my Qaisara akan laju2 langkah g depan tv & dongak sambil mulot ternganga & sengeh... =)

& when everytime aku nyanyi lagu nie pon my Qaisara akan tenung aje muke aku sambil sengeh jgk....hu3

layan jgk cite nie...
cite yg mmbw kesedaran pada diri aku sndiri ..yg kadang2 kite pandang remeh / wat xtau aje...hu3

berusaha la aku nk carik lirik nie..
thx to google yer... =)


KU BERMOHON PADAMU...

Astaghfirullah....
Astaghfirullah....
Astaghfirullahal 'adzim..
al ladzii laa illa ha illaha
huwal hayyul qayyum...
wa atubu illaik...
amin..amin..amin..amin...

Ku bermohan..padamu ya Allah...
Tetapkn iman ku...
Sentiasa padamu...
Berserah padamu

Sesungguhnya..
Solat serta ibadahku...
hidup dan matiku..
Hanyalah untuk mu...Hanyalah untuk mu

Ya Allah
Laillahaillalah...Laillahaillalah...Laillahaillalah...

Ku bermohon padamu...
Tiap detikku mngharap kebaikan mu...
Lindungi aku...selamatkanlah...
Dari seksaan mu yg azab sengsara...
Laillahaillalah...Laillahaillalah...Laillahaillalah...

Ku bermohon padamu...
Permudahkan segala urusan...
Rahmatilah segala pemberian...
Kurniakanlah aku dunia & akhirat...
amin..amin...amin..amin..


Layan....


end

0 comments: