Monday, September 12, 2011

Sebulan aje lg...


As Salam

entry:cepatnyer mase berlalu...

Pejam celik...pejam celik..sebulan aje lg my Qaisara dh umo setahun...rase mcm baru jer abis berpantang...rase mcm baru smlm je aku bedung & tuam2 my Qaisara... =)

skrg my Qaisara dh pandai mcm2...alhamdulillah..setakat nie aku dpt lg jaga my Qaisara dgn sebaiknyer...aku rase bersyukur sgt dikurniakn anak yg kami bg nama SITI QAISARA...seronok & terharu tgk bile tiap kali azan kat tv..my Qaisara akan dtg dekat dgn TV...asyik sgt die dgr seruan azan tu...mulut senyap sambil mata seakan2 mnghayati seruan itu...sayu aku tgk..alhamdulillah..tiap kali aku perdengarkn lagu nasyid pon...mmg my Qaisara mcm menghayati...mcm biase dgr jer...(mmg la sbb time dlm perut aku dh kasik dgr gune headfon time keje...ek3)...skrg my Qaisara dh mule nk brcakap...ayat pertama yg mcm btol sebutanyer is "abah"...bile aku sebut "ayah"...my Qaisara tgk care pergerakan mulut aku..tp yg keluar tetap "abah"...xpe la sayang...nnt lama sebut "ayah" & "ibu" ok???..x sabar nk dgr my Qaisara sebut "ibu"...eh3

sekarang jgk my Qaisara dh pandai kalo nk susu...bile aku tunjuk botol susu...my Qaisara akan amik & halakn ke mulut...skrg..nk tidokn my Qaisara pon dh cukup mudah bg aku & hata..xperlu lg aku nk berperang setgh jam nk tdokn my Qaisara...ha3..skrg nie bile bgn pg...my Qaisara x terus bgn..sbaliknyer my Qaisara akan berguling2 a.k.a bermalas-malasan dulu kat tilam bersama2 dgn hata..x guling sgt kat aku..but more to hata...its ok..sbb time nk tdo..mmg carik aku..xdenyer nk g kat hata..ha3


sebulan dr skrg..aku tgh dok memikirkn same ade nk wat bday celebration / x tuk my Qaisara...nk buat scare terbuka / tertutup???...


now she had 4 btg gigi...2 atas & 2 bwh...lg 2 kat atas tu aku rase coming soon sbb dh nmpk putih2 mcm nk tumbuh gg.. ;D


end

0 comments: