Wednesday, September 21, 2011

Wordless wednesday : Geramnyer...

As Salam

entry: marah nie!!!
gambar hiasan...
nk mngambarkn perasaan aku skrg...eh3



kate wordless kan???

so..kat sini aku pon nk ckp siket je...

skrg aku mmg tgh hangin tahap hangit dgn sorng nie...
kalo x pandai jgn buat2 cerdik...
kalo org bg arahan..
sila ikot...
jgn bertindak ikot kebodohan diri sndiri boleh???

time aku ajo...ko buat2 mcm ko dh buat semua...
tp bile aku tny...ko nganga bg langau berak kat mulot ko...


tlg la jgn berlagak sgt..
kalo ko bodoh skali pon..
jgn la tunjuk sgt kbodohan ko tu smp org benci..
kalo ko bodoh care baik..
aku pon akan aja ko care yg terbaik...
tp kalo ko dh bodoh...
tp berlagak mcm cmpny nie ko yg punye...
baik ko terjun aje dlm sungai kinta tu...
senang...x mngusahkn org...
paham????




end

0 comments: