Wednesday, October 12, 2011

love bite.....

As Salam

entry:kesian...

Ok...jgn pk yg love bite tuuutttt...ok...

nie love bite yg my Qaisara dpt dr ntah mane...ntah semut ker..pijat ker...or ntah ape...
merah2...siap kalo nk mnggaru tu my Qaisara x garu gune tgn lg sebelah...tp dok gosok kat mane2 tempat yg die rase syiokkkkk!!!! releasekn rase gatal tu...kat baju aku & hata pon jadi ok...

ksian my Qaisara..

kami bwk g klinik pusrawi sbb dkt dgn umah & rekod pon dh ade...doktor ckp mgkn kene gigitan serangga yg ntah dr mane...mgkn dr umah or taska...tp mase hari sabtu lg aku dh nmpk merah2 nie but its come more shining & big when she garu2 it...hu3

aku xmo tuduh mane2 pihak..mgkn jgk umah aku...tp sumpah umah aku xde semut yg membahayakan...kalo setakat semut hitam tu boleh dikira brp ekor...tu pon kalo2 tersesat sbb aku mmg letak racun semut...

tu mcm kene "love bite" dgn semut api yg merah tu..x pon ade lg 1 semut yg kecik tp skali gigit...aku pon bleh rase gatalnyer...eh3

then now aku dh bg cream time my Qaisara nk tdo...kalo dh letak tu kami kene balut tgn my Qaisara dgn bandis...risau kot2 my Qaisara gogok mate ke ape ke...

skrg alhamdulillah lengan my Qaisara dh ok dh...tp aku still bubuh cream tuk make sure btol2 sembuh....



end

0 comments: