Friday, December 16, 2011

Banjir Kilat Lg wehhhh!!!!

As salam

entry : tenggelam kete...

Isnin lps kat KL hujan lebat gile...time nie aku kat umah lepak2 dgn my Qaisara...x lama lps tu tgk kat FB..rata2 bdk opis aku update view blkg opis lps hujan...

mcm air teh ais je view dr atas opis aku...kete pon nmpk sparuh jer...2 of my frens cars dh slmt tenggelam smpkn kene amik cuti tuk settlekn enjin kete...

then esknyer opis kami send email warning abt the parking area...
ni pic yg aku cite...
see?? seram giler dowhhh...
banglo bumbung biru tu banglo kerabat kelantan..
nampak x tiang garage tu mcm dh sparuh je tggl???

scary gile ok..bkn kat situ je..banjir mlarat smp ke dpn simpang ke BERNAMA...jalan kene tutup dr istana budaya smp la ke opis aku...siap masok berita kott....pokok depan istana budaya tumbang hempap avanza.....
aku dh terpk2..camne la kalo aku keje aritu...camne hata nk amik aku???

start dr aritu...tiap kali nmpk hujan lebat smcm jer..bdk2 opis aku dh mcm x duduk diam berkira2 nk alihkn kete...ksian dieorg...

mujo la area umah kami xde ape2...amin...


end

0 comments: