Monday, December 19, 2011

Hari itu...makin tiba....aku???

As Salam

entry : Tarikh Keberangkatan Pulang....

Baru mlm td aku cite ttg pening nk pk tarikh yg sesuai tuk htr my Qaisara g KB...
Mlm td jgk aku penin pk smp tido lmbt..eh3..2day kami pilih tarik diatas utk blk KB...

geli kepala lutut aku nie sbnrnyer...
- bile memikirkn hidup 3 mggu tanpa my Qaisara...
- bile memikirkn blk dr keje tanpa singgah taska & amik my che mek..
- bile memikirkn waktu off day aku tanpa dtemani my che mek...
- bile memikirkn tido kami x dikejutkn dgn rengek my che mek mnt susu...
- bile memikirkn xde bunyi bising dlm bilik air tiap kali my che mek mandi or basuh poo poo...
- bile memikirkn waktu mkn kami xde lagi ditemani dgn kerenah my che mek...

haaiiiyyoooo!!!!! sgt byk memikir wooo...boleh pentoi aku mcm nie...
thats mean...once aje my Qaisara dh selamat dgn my MIL..aku mmg kene sibukkn diri...nnt ade aku mnt hata blk KB smggu lps tu...hu3..

td time amik my che mek kat taska...aku btau ktua taska yg Qaisara dtg taska smp 4hb Jan 2012 nie aje...aku bgtau yg kami nk htr my Qaisara blk KB...so from 2nd to 4th kami kene byr by day..rm30/day...xpe la..janji ade org jaga my Qaisara sementara aku & hata keje...

so gaji nie nnt..mmg aku akan bli stock susu mcm bln nie smpkn aso & apek kedai tu mcm pelik knp bli smp bertin2 sdngkn stock kat kedai die byk lg...stock pampers...stock biskut...& mcm2 stock lg...(tetibe rase....hhhaaiiihhhh...)

kami bli tiket pegi & blk..aku igt nk blk naik KTM..tp hata xmo sbb katenyer lama sgt...bazir masa..pdhal cost lebih kurang jer...so blk la kami dgn flight jgk...tiket kali nie agak mahal...mgkn sbb dh dekat dgn CNY kot...

kami plan blk kamis tghari...
smp2 bleh trus lunch.. =)
mgkn gerak dr umah awl pg sbb...
dh berkire2..4 beg yg akan kami hangkut... =)

kami blk ptg isnin sbb tiket on sunday dh fully book...

aku harap semuanyer berjalan dgn lancar...
aku harap Allah swt tabahkn hati & naluri keibuan yg DIA kurniakan nie utk berjauhan sementara dgn my Qaisara...

amin...


end

0 comments: