Tuesday, December 06, 2011

LRT with TOKEN

As salam

Entry : tukar suda...

Aritu aku telah berjimba2 seorg diri ke KLCC atas kebenaran hata..eh3...

MOTIF???
Xde motif aku nk kesana sbnrnyer...saje melepaskn gian sbb dh 2 tahun x g..lama x?eh3

Aku g dgn LRT sajo...skali dieorg gune service baru da..no more card...only token & TnG...tlupe plk TnG aku ade tggl brp rm lg...terkial2 la aku mmbli token nie...eh3

Sgt takut pegang token nie sbb aku x biase..kalo token kedai game aku biase la...ha3..risau aku kalo2 trcicir ke..trtukar dgn coin 50sen...hu3

Blknyer aku reload TnG walaupon balance dlm tu mmg cukup utk tmbng blk..ha3...sediakn payung sblm hujan la katenyer...eh3

Korng rase ok ke perubahan dieorg nie???
Aku no komen...sbb lps nie kalo kene naik LRT mmg aku akan pastikn balance TnG aku cukup utk pergi & blk...ha3


End

0 comments: