Thursday, March 22, 2012

I'm Gonna Miss Her Again

As Salam

entry : miss her

Smlm kedai aku dh start beroperasi...tp biase la..kedai baru..org x kenal lg..so mmg agak slow sale smlm...

arini alhamdulillah brgerak sket & aku dh bleh dipercayai utk fotostat ic...ki3

Disebabkn kedai dh mula beroperasi...
bermakna aku akan tgglkn my Qaisara dgn my MIL...

kami g kedai pkol 8:30am...sbb kedai bukak pkol 9:30am...
kami tutup kedai b4 pkol 10pm...
gile lama kat kedai...kalah time aku keje kat netcare dulu...ki3
tp xpe la...cuti ikot suke...ho3

Maka dgn beroperasinyer kedai kami...
aku akan mule berjauhan dgn my Qaisara...dh mule jarang2 jumpe...dh start jumpe shari dlm 5 jam je..x pon kurang dr itu...

tp ape yg melegakan hati aku walau kami berjauhan is.....my Qaisara di jaga oleh my MIL...i trust her so much...x mcm time htr kat taska dulu...hu3


x pela wahai my Qaisara...ibu & ayah berusaha cari rezeki utk kamu...

moga Allah berkati usaha kami...amin...


end

0 comments: