Saturday, May 05, 2012

Tiru Mcm Saya...

As Salam

entry : my Qaisara

Kali nie aku nk story ttg perkembangan my Qaisara jer...

Aku bersyukur yg amat2 sbb my Qaisara mcm cpt pick-up...even x sempurna..tp cukup la sekadar my Qaisara faham ape yg kite lakukn & arahkn...

Tiap kali aku/hata solat...mmg aku/hata akan sediakan 1 lg sejadah extra utk my Qaisara...at least itu sbg pendorong utk my Qaisara ikot ape yg kami buat so she can follow & remembered..hu3

Ini la hasilnyer..ini my Qaisara tunjuk kat aku care rukuk...bukan nk amik something kat lantai yer...hu3
Aku bersyukur sgt sbb skrg when she heard azan she will act like takbirratul ihram..& she will rukuk..& after that she will sujud...aku rase terharu sgt2...rase nk mnitik air mate nie...slain aku & hata, tok bah & tok ma jgk pendorong my Qiasara utk igt stp step...duduk antara 2 sujud pon she remembered...Now my Qaisara dh umo 1 year & 6 months...

mgkn anak org lain perkembangannyer lebih dr my Qaisara..tp aku x kesah...janji aku usaha utk kebaikan my Qaisara..hu3



Ya Allah..aku bersyukur dgn ape yg aku lihat skrg...indahnyer mnjadi ibu bile tgk perkembangan anak...

Aku yakin..stiap kekurangan yg aku ade..pasti ade Kelebihan yg lebih manis Allah beri utk aku...





end

0 comments: