Saturday, May 19, 2012

World Card Point....

As Salam

entry : pikir lg...x abih2...

Dolu2 aku pernah post 1 entry ttg nk redeem point yg sekentut nie...tp smp la pon aku x decide lg nk redeem ape..punya la lama pk...kalo taman pokok dh mati dh kot pokok tu..ki3

Td aku dpt email notification dr WC member..remindkn aku ttg point yg ade...
konon2 kempen bersempena dgn bday aku next month la..tp nk redeem still kene topup duit jgk..bkn bleh topup ikot sehabis point..hu3

so..setelah mnjelajah dlm w/site nie.. tetibe aku rase nk abiskn point yg ade dgn redeem jam tangan...xde la branded mane pon..tp ok la.. ;)

aku kene tny hata dulu..kalo hata dh bg green light..baru la lega aku nk redeem...hu3

lepas + ... - .. x .... / ...aku bleh redeem 2 mende dgn tambahan duit yg paling minimum...termampu la aku nk redeem..berbaloi dgn point yg ade...

kali nie mmg btol2 aku akan redeem...so kite tggu la smp hujung next month ape brng yg aku redeem yer...




apesal skrg ni aku rase kalo nk ape2 nekad bagaikan ape jer..???confius....
end

0 comments: