Tuesday, July 03, 2012

Mimpi Scary lagikkkkkk!!!!!

As Salam

entry : tangan plk bergerak

Dinihari ke subuh td aku telah didatangi mimpi yg smp membawak ke alam realiti...

Al-kisah...
Mimpi ade 1 gurl kaler 1 badan kuning diraja..duk hujung umah...aku nie plk situasi berbaring sblh my k.yang...that time k.yang dok baling 1 mende yg berserabut mcm telor kat butter prawn + nenas + dll...[x perasan..tp kuning jgk]..tgh baling2 tu..that yellow gurl keep moving towards us..btol2 ade kat atas kepala aku..[badan aku nie plk mcm kejung x bleh bergerak]..then suare aku nie pon mcm tersekat2 nk halau that yellow gurl dr dekat dgn aku..aku terasa yg lengan aku terkenan bdn yellow gurl tu yg berbulu2 [x la mcm org utan/cipanzi/monyet/ mane2 binat yg berbulu..but her bulu is very clear , kasar & YELLOW]...tetibe aku tersedar..hata kejutkn aku sambil genggam kuat tangan kanan aku...penyudahnyer aku rase lengan kanan aku yg terkena yellow gurl tu sengal2..smp depa tangan mnt hata urutkan..sengal2 dowhhh....aku trus jgk la bc ayat yg aku igt..dada plk tetibe trase semput...tetibe dgr azan subuh...

Di siang hari....
Hata tny apesal aku mngigau smp gitu skali..mujo la aku x bertindak ganas smp terkene my Qaisara yg nyenyak tdo dbwh aircond suhu 26..hahaha..aku pon story la...pastu aku btau la..camne bleh mimpi/ngigau??sedangkn aku dh bc doa tdo + mngucap + zikir + ape2 lg la yg aku igt time mamai2 tu...

Alahai...jgn la kasik aku mimpi2 mende gini lg..dh la ade kes dh skrg nie...tolong la kecualikn aku dlm masalah nie...amin


end

0 comments: