Saturday, September 15, 2012

Gud Bye..Ehem..ehem...

As Salam

entry : nomad

Aku rase since duduk kat KB nie hidup kami mcm zaman nomad dulu2 plk..eheh

Mane taknya..memula duk KL..then rezeki ade kat KB plk..pindah 1 lori & beberapa kali ulang alik KB - KL - KB utk settlekan hal pindah..pastu aku dpt carik rezeki kat MDC nie..x smp pon stahun keje, aku dpt offer yg lebih baik dr MDC...[harus la dr segi gajinyer..eheh]

Actually last entry is related dgn my new job..Alhamdulillah la dpt...Start 1st Oct nie...A day before aku post entry "ehem-ehem" tu aku dpt kol kate aku success...& on 10th Sept lps aku htr surat tender...kira mcm sopan la sikit even tender less than 1 month...huhu..

Actually sayang nk tgglkn MDC nie...sbb keje die sgt senang..eheh..Tapi memandangkan faktor ekonomi skrg..aku terpaksa la berlari kemana tmpt yg offer tinggi...eheh

Smlm my MEM try pujuk aku supaya x teruskan niat utk resign..mcm2 la die ckp...utk tarik perhatian aku..tp semuanya x berjaya sbb aku dh pun htr surat tender tu..huhu

Tp skrg ade 1 mende yg x dpt keputusan muktamad lg...
Keputusannya is on Wednesday or Thursday next week plk..
Aku harap dpt dgr perkhabaran yang menggembirakan & melegakan...
amin...


end

0 comments: