Monday, September 24, 2012

Weekend..Layan Colek...

As Salam

entry : weekend

Smlm aku, hata & my Qaisara kuar umah lps zohor...biase pkol 10am dh cabut..but smlm x dpt brbuat demikian sbb hata kene amik, wrap & post bunting & banner ke KL & aku plk kene buat note ape yg patut utk mngadap exam sabtu nie...hoho

Lps zohor gerak..then aku ajak hata gi mkn colek kat Pantai Irama...rase mcm dh lama x mkn...eheh

Kami order air sirap je...sbb smlm mcm panas siket..so bg aku kalo pekena sirap mmg layan... =)

Skali order smp..nmpk lain sgt...
 Special kan syrup nie..
gambo kiri before..gambo kanan after we kacau2 it....
creative tauke nie create idea walaupun it's  JUST A SYRUP...eheh
Colek pilihan...
aku pilih udang, isi ketam, kepok lekor, fishball kecik & beso...

Melayan 2 mende nie sambil ditiup air laut...release sekejab tension yg berkejar-kejaran dlm otak aku nie...huhu

Lps mkn kami gi our kedai kejab sbb hata nk vaccum..then pkol 4pm smp umah...
Aku, & hata join setilam dgn my Qaisara yg dh lena dr dlm kete lg...kene plk lps kami lena tu hujan lebat...sudahnya pkol 6pm baru tersedar..haha

Then pkol 6:20pm my Qaisara dh mngamuk nk naik moto plk...bwk la round ke tmn tengku anis & berbuaian sekejab..pkol 6:50pm gerak blk...

On de way blk hata singgah 7E bli topup..aku tggu kat luar jer...tetibe ade sorg mamat nie boleh plk bergurau senda dgn my Qaisara...then boleh la plk tny..."Anok ko??"..aku angguk je la..kang org kate sombong plk..pastu bleh plk sambung ckp.."putihnya dio..ikot sapo la..?"

FINEEEEEEEEE!!!!
Aku tau la aku nie x gelap sgt...tp terasa tu...haha...
Mmg my Qaisara cerah dr kami berdua..Rezeki Allah nk bg anak aku cerah...aku terima je dgn senyum smp ke telinga..huhu


end

0 comments: