Wednesday, December 05, 2012

SR Cake...

As salam

Entry : anniversary cake...

Okies...lama dh x update..cerita mggu lps tp baru skrg ade kesempatan nk update...huhu

28hb 11 lps, aku ajak hata bli anniversary cake kat SR... Bli 1 slice je pun..flavor blackforest..hu3..then mnt staff tu tuliskan "happy anniversary 4"..mujo la boleh...terpaksa la baringkan kek kami tu...huhu..then kami just pegi mkn kat nando's sajo sbb dh lama x mkn..nk g mkn kat tmpt yg special2 rase x best sbb my Qaisara xde skali dgn kami..so celebrate gitu2 ajo...

Alhamdulillah ape yg diplan stakat ini brjln dgn lancar...cuma bezanya perjlnan tu cpt dgn perlahan je...present aku hata dh blikan..hata nie kureng arif nk memilih hadiah..at the end aku sndiri jgk yg pilih ape yg aku nk..xpe la..janji aku SUKAaaaa...haha..BUT present hata je yg terpaksa dihentikan seketika sbb skrg nie aku tgh bz tahap bagan smpkn xde free langsung nk berseorgan mncari brng...blog nie pun aku silentkn smggu lebih...

Bila dtny pd hata nk ape...mmg member sengeh je..means terima seadanya la..agak2 kalo aku nk hadiahkan baju pagoda dgn stokin pun die terima kot...haha

Ok la...
Aku kene pause dulu pk hal present nie sbb ade mende lain lg kene pk...boleh mereng siket kepala nie kalo terlalu byk input yg aku kene smp...nk mngoutputknnya plk bkn senang..kene tggu masa baru bleh kuarkan...huhu


End
~Silent But Deadly~

0 comments: