Thursday, February 07, 2013

Mimpi Banjir..

As Salam

entry : mcm2 tafsiran

Kelmarin hata mimpi..
Pagi smlm tadi hata btau aku yang die mimpi kami (aku,hata&my lovely Qaisara) ODW nk blk Perak..

Suddenly dah half way tu banjir smp all jenis kenderaan x bleh lalu...so hata said beria la kami ni kuar dr kete sambil hata dukung my Qaisara...tp x tau menuju kemana sbb tetibe hata dgr Alarm jam aku berbunyi...haha

Bile aku search kat tenet....
Mcm2 tafsiran ade...
Ade kate kene brhati2 sbb kemungkinan akan berlaku sesuatu yg x elok smp effect pada diri si pemimpi la...
Ade jgk yg btau akan broleh rezeki...

Blk umah aku pun btau hata...
X kira la ape pun tafsiran yg dieorg describe..aku just minta Hata brdoa..kalo yg baik tu means baik la utk diri & fmly..tp kalo yg x elok tu..minta dijauhkan..

Sbb kadang2 mimpi nie mmg ade betulnya & sebagai petanda utk kite lebih dekat dgn Allah & bersedia hadapi segala kemungkinan...kan???

end

0 comments: