Thursday, February 21, 2013

Semput...Risaunyerrr...


As Salam

entry : mencari punca

Lately aku rase mcm sesak napasss...
Hari tu time nk blk KB kami bwk brng agak byk..So beg gendung tu agak padat...
Time tggu bas masuk dlm perut terminal...aku tetibe rase mcm x cukup udara..
rase mcm nk sedut balm yg berangin...badan terus rase lemah...

Kelmarin pun..aku duk baring mengiring bc novel..tetibe rase mcm x cukup udara...
Baring telentang rase ok siket..tp still x puas hati dengan peredaran udara dlm badan...
Terus cpt2 carik balm gosok kat dada..baru la rase ok siket & terus tido...

Bile bace simptom2 Astma..mcm xde kene mengena..tp apesal mcm semput ek???
Risau plk aku kalo sakit jantung...
Kolestrol tggi sgt kot...adoiiii

Tetibe rase mcm nk buat check-up tp xtau sgt nk explain kat doctor...
Aku xmo pisang brbuah 2x mcm mase aku misscarrige passed 3 years ago...duk ulang ckp period aku x regular sbb hormon2..skali gi hospital pusrawi & jmp dgn doctor Asmah Yun..SAH ade saki baki misscarrige yg dulu...x dibersihkn dgn betul so thats y period aku x normal...lps mkn antibiotik & pil perancang utk regularkan semula kitaran period aku...Alhamdulillah dpt la my Che Mek...

Harap2 dpt la aku selamat mendaki & slmt menuruni bukit Broga sabtu ini...amin


end



0 comments: