Thursday, March 28, 2013

Pagi Bersama - My Qaisara...

As Salam

entry : jemput bawang

Pagi td pkol 8am my Qaisara dh bgn..Alhamdulillah mlm td my Qaisara, aku n hata tdo dgn lena..haha

X mcm smlm..my Qaisara brjangkit selesema dgn aku / hata (x igt) then naik plk flight..then naik plk bas time maghrib..lalu hutan then naik plk kete ke rumah..so mmg penat la kami 2 beranak especially my Qaisara..mlm smlm my Qaisara x bleh tdo mgkn sbb trlalu penat ++ menanggung selesema yg heavy..stp jam menangis n kami mmg x cukup tdo..

Smlm time hata gi keje baru my Qaisara dpt tdo dgn lena..tghari jgk baru bgn & aku bwk g kedai bwh nie bli lauk...menolong lagi che mek nie..aku suruh my Qaisara potong helaian daun kobis la..potong isi ayam la..n ade la a few lite job lg utk my Qaisara..aku bg pisau mknn ikea tu aje..x tajam..janji che mek tu menolong...huhu

Sudahnya smlm, lps maghrib kami bwk my Qaisara ke klinik..Alhamdulillah..dh ade kurangnye sikit..huhu

Pg td..
Dh alang2 my Qaisara bgn awal..aku sengaja bg my Qaisara bancuh tepung utk buat jemput2 bwng..aku masukkan cube ikan bilis jer utk menambah perisa..sedap jgk..eheh

ini la che mek sy yg bangun awal...
Dgn muke bangun tdonyer....
terus2 aje nk menolong..huhu

Lps brsarapan..(aku sorg je..my Qaisara x layan jemput2 aku nie...haha)..terus bwk my Qaisara tlg aku cuci kain (tlg sibuk..haha)..then lps mandi mkn siket biskut yg ade , mkn ubat n she request nk minum susu..pkol 10:30am terus Zzzzz..smp la skrg nie...

Hata plan lunch hour nk bwk aku & my Qaisara kuar carik hadiah utk annual dinner 5 april ni..so sambil menyelam minum air..kiki

Aku igt nk bli mounting board utk dikerat2 n jadikan mcm frame gambo..then amik gam cair tepek la ape2 brng recycle yg ade kat umah nie utk dijadikan activity my Qaisara..tp masih x berkesempatan..hrp2 hari nie dpt bli..eheh

Ok la..aku plk rase mengantuk...kiki
Tggu hata kol utk get ready...


end

0 comments: