Saturday, April 13, 2013

2 Hours...

As salam

entry : baru ade mood

okies..
Aku ade story Khamis lps gi interview kan???

mak Oiiiiii!!!!..di interviewnye aku smp 2 jam dgn prong prang prong prang skipping english..haha..
naik lenguh dh lidah aku nie brckp english..tp alhamdulillah..aku brckp bkn brkaitan dgn perkara yg diluar bidang aku...semua yg diinterview adalah didalam bidang aku selama 5 yrs ++ kat tmpt keje dulu...haha..so mende tu semua mmg aku dh tuturkan everytime kol masuk if related...

Tapi jawapan still xde smp ke hari smlm...
Aku mengharap..tp aku tau KETENTUAN ALLAH SWT lagi tepat utk aku...
Kalo ade rezeki tu ade la...
Kalo xde aku redha & HARUS aku akan cube cari yg lain plk...

Ini adalah interview ke - 2 paling lama yg aku pernah attanded...
yg 1st dulu mase nk masuk keje kat CELCOM...dr pkol 2pm smp ke 6pm aku duk bergelumang dgn brbagai2 sesi interview yg mmg time tu aku rase blur blur..but dlm mase yg sama aku mcm brkeyakinan sgt..(maklum la fresh grade tahun 2006 ko dh pegang gaji 4 angka..x ke bangga??? )tp bile blk kg..org tny aku keje ape mak bleh plk jwb aku keje jadi OPERATOR aje...haha..xpe la janji gaji masyuk..aku pun actually x suke kecoh2 dgn keje aku dulu...even just JWB KOL..tp level kami adelah EXECUTIVE...eheh

Bile sedara mara yg lebih tua dr aku brgaji 4 angka tp ACTION mcm gaji 5 angka..aku jadi x heran..sbb aku rase USIA ko gini baru la ko merase gaji 4 angka..aku umo gini dh rase dh gaji ko skrg...hahaha...ketawa jahat gile..kiki..aku still act mcm biase..aku x mo nk brlagak mcm dieorg sbb aku tau ade mase kite kat atas & akan smp mase ALLAH swt akan uji kite utk berada dibawah...that time baru la sendiri sedo yg langit tu tinggi atau rendah...eheh

Okies...
tetibe terflash back kisah lama kan???emo lebey...kiki

Aku nk update itu jer today..
Pg td hata gi memenuhkan markah rumah kumpulan kerja die...Main futsal kat subang..aku mls nk follow ++ aku skrg tgh angin mmbc novel..dh ade 7 novel aku dah khatam...mcm x pecaya angin tu dtg kembali...that's Y aku hangkut my Qaisara sbb aku xmo bosan duk sensorang bile hata ade activity yg melibatkan opis...aku xmo interprem lebih2 dgn staff die..blom masanya lg..lg pun aku malu ler..kiki

Hari nie lps Asar hata ajak g karangkraf plk utk tgk bola..Manghrib kat sane katenye...
Then nk gi bli susu my Qaisara plk utk diangkut ke KB..
My MIL said kat KB dh jenuh pusing2 tp x jmp stok susu my Qaisara..
Esok aku blk KB sorang & on TEUSDAY aku hangkut my Qaisara ke KL...kiki

Today aku try my BEST massak kari ikan kembung..
X tau la ok ke idak..nmpk mcm ok..tp ntah la...
Dah lama sgt x masak....kiki


Okies..Slmt Brhujung minggu semua...

End

0 comments: